Nagy fejlődést ért el alapítása óta a Magyar Református Szeretetszolgálat saját márkája
A Magyar Református Szeretetszolgálat a Felzárkózó települések program egyik kezdeményezéseként kezdett dolgozni a márka kialakításán. Bőrrel kezdték a munkát néhány ember bevonásával, majd fokozatosan bővült a kör: ma már kerámia és textil is szerepel a márka kínálatában, sőt, elkezdtek fával is kísérletezni. Immár négy helyszínen mintegy félszáz embert foglalkoztatnak. A fővárosban már két saját boltot is fenntartanak, 2025-ben pedig elindult az online értékesítés, és viszonteladóknál, például a debreceni Karakter 1517 Könyvesbolt és Kávézó polcain is meg lehet találni a Diaconia termékeket. Juhász Márton, a Magyar Református Szeretetszolgálat saját tulajdonú társaságának, a Jobbadni Nonprofit Kft. ügyvezetője számolt be az eredményekről az Európa Rádióban. A riporter Oláh Ilona.
Tiszántúli Református Egyházkerület